1402-06-30 03:42
323
0
86543
با معراجی‌های آشنا شوید؛

نامه‌ای برای دل تنگی‌های پدر!

شهید «بهرام جمشیدی» در نامه‌ای برای پدر می‌نویسد: «پدرجان می‌دانم که برای من خیلی ناراحت هستی و می‌دانم دل مهربانتان همیشه برای من خون است.»

به گزارش گلستان ما، شهید بهرام جمشیدی، بیست‌ونهم آبان ۱۳۴۰ در شهرستان گرگان به دنیا آمد. پدرش جمشید، تعمیرکار خودرو بود و مادرش نرگس نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته انسانی درس خواند و دیپلم گرفت. او نیز تعمیرکار خودرو بود. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. هفتم اردیبهشت ۱۳۶۰ در سرپل ذهاب توسط نیرو‌های عراقی به شهادت رسید. اثری از پیکرش به دست نیامد.

دلتنگی‌های شهید

پدر عزیزم امیدوارم حالتان خوب و سرحال باشید. اگر احوال من را خواسته باشید خوب و سرحال هستم. اینجا به من خیلی خوش می‌گذرد. فعلاً تا یکی دو هفته دیگر مأموریت نمی‌رویم. شاید در این مدت هم جنگ تمام شد. پدرجان می‌دانم که برای من خیلی ناراحت هستی و می‌دانم دل مهربانتان همیشه برای من خون است. ولی می‌دانم با این همه شما دوری مرا تحمل خواهید کرد و این ناهمواری‌ها را برخود هموار خواهید کرد.

پدرجان، من اینجا همیشه از راه دور برای شما دعا می‌کنم. فقط شما کمی دیگر تحمل و صبر داشته باشید کمی دیگر این سختی‌ها را تحمل کنید.

پدرجان، من روی پرچین و چروک شما را از راه دور می‌بوسم. پدرجان من وقتی که از گذشته یاد می‌کنم از شما جز مهربانی و خوبی و آقایی و در عوض از خودم بدی و گستاخی نسبت به شما ندیدم. برمی‌گردم و جبران می کنم.

پدرجان، همراه این نامه را همراه با یک حلقه فیلم می‌فرستم آن را در بهترین عکاسی چاپ کنید و با فیلم هایش آن را نزد خود نگهدارید. البته به خانه نشان دهید.

پدرجان، به مادر و برادرانم را سلام برسانید. راستی من هر وقت وقت کنم برای شما تلفن می‌کنم و شما هم برایم نامه بدهید.

فدایت بشوم بهرام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.